Doberman Forum : Doberman Breed Dog Forums banner

1 - 1 of 1 Posts

·
Registered
134 Posts
Discussion Starter #1
Billy

Âge / Age: 9 Mois/Months
Race(s) / Breed(s): doberman pinscher
Stérilisé / Sterilized: Oui/Yes
100% propre dans la maison / Housebroken: Oui/Yes
Peut vivre avec des enfants / Can live with kids: Oui/Yes 15+ Peut vivre avec des chats / Can live with cats: ?Pas d'histoire/No History
Peut vivre avec des chiens / Can live with dogs: Oui/Yes

Traits de caractère / Personality traits:
Bonjour, mon nom est Billy! Je suis un chiot doberman trs affectueux et aimable la recherche d'une famille qui me prendra sous son aile et me donnera le mode de vie sain dont j'ai besoin. N'oubliez pas que je suis jeune, et que j'ai donc beaucoup de choses apprendre. Mais j'ai dj deux des plus importantes commandes matrises, qui sont "assis" et "couch". Je suis impatient de vous rencontrer, alors trs bientt!
/
Hello, my name is Billy! I am a very affectionate and lovable doberman pup looking for a family to take me in under their wings and give me the healthy lifestyle I need and deserve. Please don't forget that I am young, so I do have a lot of learning to do but I already have the two of the most important commands mastered, which are sit and down. I cannot wait to meet you, so see you soon!

Date d'abandon / Abandon date: 2011-01-04
Numéro de référence / Reference number: 159009

Pour avoir plus d'informations à mon sujet , venez me voir à la SPCA de Montréal ! /
For more information about me , please come visit me at the Montreal SPCA!

1 - 1 of 1 Posts